2008-12-10

Favorit Bloggar

Tänkte skriva och tipsa om några i mitt tycke bra Bloggar
som jag gärna besöker och rekommenderar.

En bra Bloggsida kan jämföras med att njuta nykokt kaffe
i favoritmuggen.

Den första är en sida med mycket gammal god Rock´n Roll
och raggarbilar helt i min smak, ta en titt hos GrandPrix63.












På nästa sida får man en nostalgi överdos utan dess like
med allt från musik, film, artister och reklam.
Ja det mesta hittar du hos Farbror Sid. Mycket 60 - 70tal.





















Sist men absolut inte minst vill jag tipsa om Josephzohn`s
det är en salig blandning av konst,bandy, babes,dass, gäss,
hockey och allsköns "bråte" i en härlig blandning
och där är alltid något nytt att se.

3 kommentarer:

  1. Fy fan så snygg!!
    Och man får buge och bocke!!
    Sa jag tack?
    Tack!!

    SvaraRadera
  2. Jag sällar mig till Josephzohn så det blir lite mer tryck i tack-kören.
    Känner mig hedrad med denna sjukt snygga mugg.
    Tack!

    SvaraRadera
  3. En mugg kaffe till en bra blogg... då finns inte mycket mer att önska! Stort Tack! Dessa muggar skulle vi ha.
    Tack igen!

    SvaraRadera