2009-08-16

Ett År!

Jaha! Då har man bloggat i ett år då.
Den 16/8 2008 såg det ut så här.
Det är hemskt vad tiden går fort.
Jag vill passa på att tacka alla mina Bloggvänner.
Det är trevligt att läsa era Blogginlägg,
Och jag hoppas att ni trivs här.
Fortsätt att kommentera inläggen så kör vi ett år till :)


ABC Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Damer DeSoto Dodge Elvis Folkvagn Ford Fotokul High Chaparral Hockey Hudson Humor HV71 Hästmannen Jeep Kaffe Konst Köpenhamn Lada Mercury Motor Musik Nash Natur Nostalgi Oldsmobile Opel Packard Paris Plymouth Pontiac Reklam Rost Saab Semester Speedway Sport Studebaker Tips Tobak Tradera Trägård Tåg Vauxhall Vinyl Volvo Willys YouTube Zepyr Öl

7 kommentarer:

  1. Kul - jag hänger på ett år till!

    SvaraRadera
  2. Visst går ett år fort.
    Jag gjorde en återblick och kikade igenom dina samlade inlägg och nickade och log igenkännande och garvade högt åt en del kommentarer.

    Jag följer naturligtvis med ett år till.

    SvaraRadera
  3. Grattis Mr. Raggis! Allt gott! Boka mig för en "shotgun"-plats så tar vi en tur till i detta galna Cannonball-lopp...;-)

    SvaraRadera
  4. Mig blir du baske mig inte av med! :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!
    Kan väl med viss tvekan skriva att jag står ut ett år till :)))))))

    SvaraRadera
  6. Grattis, munken! Jag hänger med!

    SvaraRadera