2010-01-27

Äntligen!

Äntligen!!!
Efter 11 dagar utan varken fast telefoni eller internet lyckades "Felia" äntligen få tummen ur.
Efter 6 och efter 9 dagar fick jag meddelade på sms att
" felet var åtgärdat" men så var inte fallet, men man får väl skylla sig själv när man måste bo på bystan. Och inget internet är lika med inget bloggade, och det jag har saknar mest är att surfa runt hos mina bloggvänner och kanske lämna ett litet avtryck i form av en kommentar här och där. Men huka er bakom era skärmar för nu är jag på banan igen.

5 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, raggmunk. Ordningen är m a o återställd.

    SvaraRadera
  2. Undrade just var Raggmunken tagit vägen...
    Välkommen till "civilisationen"

    SvaraRadera
  3. Varmt välkommen in!
    Trodde nästan du frusit fast
    där ute i snöyran nånstans...
    Ett par till av våra vänner har haft datastrul så du är inte ensam om det iaf.
    OCH som tröst... COMHEM kan dom med
    om vi säger så ;)

    SvaraRadera
  4. Att nåot var galet förstod jag nästan - och att det var Felia, ja, det borde jag ju fattat.
    Kul att ha dig tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Instämmer med övriga, välkommen tebacks!!

    SvaraRadera